شبكة ابداع

عذرا ... جارى عمل تجديدات شاملة بالمنتدى


    دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    شاطر
    avatar
    ledo
    نائب المدير
    نائب المدير

    حالتك ايه دلوقتى ؟ :
    ذكر
    العمر : 29
    عدد المشاركات : 6452
    التقييم : 282

    دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ledo في الجمعة مارس 16, 2012 3:41 pm




    دخول الرجل للمطبخ ماذا يعني فـي نظرك ؟؟

    البعض يقول لا مستحيل أدخل المطبخ مش شغلي

    والبعض يقول لا عادي ما في أحلى من

    المساعدة ولو بالشيء البسيط

    كيف تنظرون إلى الأمر ( شاب او فتاة)

    هل الرجل الذي يدخل المطبخ و يساهم في شؤونه

    يقلل من قيمته و يؤثر على رجولته ؟

    avatar
    بنوته حبوبه
    عضــو جديــد
    عضــو جديــد

    حالتك ايه دلوقتى ؟ :
    انثى
    العمر : 23
    عدد المشاركات : 115
    العمل/الترفيه : طالبه بالمدرسه
    التقييم : 25
    الحالة : منتظره

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوته حبوبه في السبت مارس 17, 2012 3:05 am

    والله مش دايما
    ممكن الشاب يدخل المطبخ في بعض الامور بس علي راي المثل الشئ اللي يزيد عن حده يتقلب ضده
    قصدي يعني الواحد ممكن يدخل يساعد والدته او اخته او زوجته مجرد مساعده او لاي ظرف كان
    بس مش معقوله انه تكون البنت موجوده وهو اللي يدخل المطبخ
    وعلي فكره مش هتاثر علي رجولته لكن ممكن تقلل شويه من قيمته حتي بينه وبين نفسه وخصوصا لو متزوج هيبقي هتقضي علي شخصيته لانه طبيعه الراجل يشتغل بره البيت اللي اذا كان وظيفته تتعلق بالمطبخ
    ودي وجهت نظري مع احترامي ليكم وردة

    avatar
    بنوته حبوبه
    عضــو جديــد
    عضــو جديــد

    حالتك ايه دلوقتى ؟ :
    انثى
    العمر : 23
    عدد المشاركات : 115
    العمل/الترفيه : طالبه بالمدرسه
    التقييم : 25
    الحالة : منتظره

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف بنوته حبوبه في الإثنين مارس 19, 2012 9:07 pm

    هههههههههههههههههههههه
    سؤال مهم بردو بس اعفيني من الاجابه
    ههههههههههههههههههههه


    زائر
    زائر

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زائر في الثلاثاء مارس 20, 2012 4:57 am

    ههههههههههه

    يوديهالمامتهاويقولهاياتعلميهاياتخليهاعندك
     





    الحمدللهبحبالمطبخ
    avatar
    ledo
    نائب المدير
    نائب المدير

    حالتك ايه دلوقتى ؟ :
    ذكر
    العمر : 29
    عدد المشاركات : 6452
    التقييم : 282

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف ledo في الثلاثاء مارس 20, 2012 11:30 pm

    ههههههههههه
    كان فى افلام كتير بتناقش الموضوع ده اتذكر منهم فيلم لسعاد حسنى ورشدى اباظة حد فاكر اسمه
    لما كانت بتعمل الكوفته فيها عصيان
    هههههههههه
    كان حاجة تفطس من الضحك بس لو انته او انتى اللى فى المواقف دى هتتصرف ازاى
    وتستحمل ولا لا


    زائر
    زائر

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف زائر في الخميس مارس 22, 2012 8:05 pm

    هههههههههههههههههههههه


    عادي جدا انا كنت اعرف واحده بتعمل الملوخية سندوتشات
    ههههههههههههههههه
    avatar
    سما بلادي
    عضــو جديــد
    عضــو جديــد

    انثى
    العمر : 22
    عدد المشاركات : 5
    التقييم : 0

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف سما بلادي في الثلاثاء مايو 01, 2012 10:01 pm

    قبل فترة تناقشنا بالمدرسة بـ هالموضوع

    برأيي انه مش غلط لو ساعد ببعض الشغل لما الظروف بتتطلب هالاشي

    بس بالوضع العادي ,, لا مش مطلوب منه

    حلوو بس يساعد مساعدة خفيفة ,, اما نه هو يشتغل وزوجته او امه او اخته مثلا ما وراهاآآ اشي ,, لااا
    avatar
    manol
    عضــو جديــد
    عضــو جديــد

    العمر : 32
    عدد المشاركات : 115
    التقييم : 8

    رد: دخول الرجل للمطبخ ؟؟؟؟؟

    مُساهمة من طرف manol في السبت يناير 05, 2013 12:01 am


      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء يوليو 26, 2017 6:34 am